Terima Kasih Cikgu

1/09/2020 04:53:00 PM


Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Ermm lagi entry tahun lepas yang di bawa ke tahun ini. Nampak sangat kan mood rajin menaip dan upload gambar kembali menyinggah. Harap sempat laa siapkan semua entry tahun lepas yang tertangguh.

Hari ini nak cerita pasal bekas Tupperware nih. Alhamdulillah diberikan penghargaan oleh guru kelas Kimie. Terima kasih cikgu di atas hadiah ini. Sebenarnya jasa cikgu lebih lagi daripada bantuan yang saya berikan buat cikgu.




Tak sangka sebenarnya cikgu nak berikan bekas Tupperware nih sebelum sesi persekolahan 2019 tamat 2 bulan lepas. Itulah dinamakan rezeki kan.

Apapun segala jaga cikgu akan saya kenang sampai bila-bila.



You Might Also Like

6 comments

  1. Alhamdulillah. Dahsyat bekas ni. Bersaka. Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah rezeki namanya ni Umi Nazrah. Kan memang bersaka jugak bekas Tupperware nih. Saya pun dah ada koleksi penuh 1 tong.

      Delete
  2. this give me an idea nak beli present for a friend

    ReplyDelete
    Replies
    1. Banyak benda juga yang kita boleh beli untuk kawan. Semua bergantung pada budget masing2. Kalau kawan rapat boleh beli sesuatu yang lebih mahal dan berbaloi macam barangan Tupperware nih. Kalau budget kecil macam rm50 pun boleh beli macam2 contoh bekas air, bekas makanan, bekas makanan tahan panas. Hiasan atas meja macam pokok plastik pun cantik juga kalau untuk perempuan.

      Delete
  3. baiknya cikgu...dh mendidik beri hadiah lagi..semoga semakin murah rezeki cikgu tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aamiin. Itulah baik cikgunya. Padahal tolong cikgu sikit jer masa program sekolah diaroang tu.

      Delete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Blog yang Diikuti