Teroka Sains

3/25/2021 01:30:00 PM

 Assalamualaikum dan sejahtera semua. Hari nih Eyda nak kongsikan mengenai buku Teroka Sains. Buku Teroka Sains ini mula diterbitkan pada Julai 2019 sehingga kini.

Bagi sesiapa yang meminati fakta mengenai sains sepatutnya memiliki set lengkap buku ini. Banyak fakta baru yang kita dapat tahu dengan membaca buku ini.


MENGENAI BUKU TEROKA SAINS

Teroka Sains



Buku Teroka Sains ialah sebuah buku yang padat dengan fakta mengenai sains. Buku yang penuh dengan gambar dan fakta ringkas.

Buku ini bukan sahaja sesuai untuk anak-anak, tapi untuk ibu ayah, datuk nenek dan semua lapisan masyarakat. Bukan apa, ianya dipenuhi fakta ringkas dengan gambar yang menarik pastinya membuatkan kita teruja untuk membaca sehingga habis.

Mengandungi 150 mukasurat, berwarna-warni dan padat dengan pelbagai pengetahuan menarik tentang manusia, haiwan, tumbuhan, mikroorganisma dan angkasa, kita semua akan kekal teruja mempelajari tentang keajaiban dunia. 

Dengan gaya bahasa yang mudah difahami dan ilustrasi berkualiti tinggi, siri Teroka Sains semestinya perlu ada di dalam koleksi bacaan di setiap rumah.

Teroka Sains 1: Menerokai Keajaiban Alam Ciptaan Tuhan

Pengembaraan bermula di sini.Pelajari fakta menarik tentang manusia, haiwan, angkasa dan banyak lagi.

Buku ini mengandungi 5 bab utama termasuk fakta angkasa, mikrob, manusia, haiwan dan tumbuhan.

Setiap bab mengandungi 30 fakta yang ringkas, padat dan menarik

Dengarnya ramai yang suka bab haiwan. Betul ke? Jika betul, buku nih memang sesuai.




Teroka Sains 2: Fakta Pelik, Unik, Kelakar Haiwan

Buku yang memuatkan pelbagai fakta menarik tentang haiwan yang anak-anak anda mungkin tidak pelajari bahkan di bilik darjah mereka. Padat dengan ilustrasi menarik dan bahasa yang mudah difahami, anak-anak sekecil 2 tahun pun akan teruja dengan ilmu sains

Bolehlah belajar mengenali banyak lagi haiwan-haiwan di atas muka Bumi yang kita tidak tahu akan kewujudannya.




Teroka Sains 3: Uniknya Awak

Buku yang menampilkan pelbagai fakta dan info menarik tentang manusia. Cuba teka siapa lebih sensitif suhu sejuk, lekai atau perempuan?

Menarik fakta mengenai Mata Bayi Berkelip nih


Fakta mengenai Paru-paru


Fakta Gen Manusia


Fakta berkenaan Mata



HARGA BUKU TEROKA SAINS

Harga sebuah buku Teroka Sains RM35 tidak termasuk kos pengeposan



Harga sebuah buku Teroka Sains hanya RM35 tidak termasuk kos pengeposan. Klik terus pautan di bawah untuk dapatkannya sekarang. 



Cantik kan pembalutan buku di dalamnya


Risau cara dengan cara pembalutan dan penghantaran? Jangan risau ianya dibalut dengan baik. Pengeposan pun boleh dipilih sama ada menggunakan khidmat Poslaju atau JnT.




You Might Also Like

0 comments

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Blog yang Diikuti