Berakhir Sudah Tahun 2019

12/31/2019 04:36:00 PM


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua. Lagi beberapa jam saja lagi kita akan meninggalkan tahun 2019 dan akan melangkah ke tahun 2020.

kredit


Fuh mesti banyak cerita suka duka di tahun 2019 ni kan. Eyda pun tak terkecuali ada suka duka sepanjang tahun 2019.

Apapun yang gembira Eyda lakarkan dalam memori, yang sedih-sedih tu apa lagi cuba campak jauh-jauh agar tak memakan diri. Buat apa nak sedih kan, hidup mestilah ceria dan gembira.

Sebenarnya banyak coretan tahun ini yang belum sempat Eyda karang. In shaa Allah, nanti Eyda akan coretkan kenangan tu di blog Eyda yang dah banyak sawang nih.

Harap korang jangan laa bosan plak baca coretan yang dah basi nanti.


You Might Also Like

8 comments

  1. Selamat tahun baru!! Heeee :D :D

    ReplyDelete
  2. selamat tahun baru semoga tahun 2020 lebih menjanjikan kemanisan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat tahun baru Mamapp. Semoga tahun ini menjanjikan sesuatu yang lebih baik dan lebih manis buat kita semua. Aamiin

      Delete
  3. 2019 yg penuh cabaran..cabaran kerjaya, kesihatan, kesihatan mak, dan skrg pelajaran anak untuk tahun depan...allah..rasa rasa plak beban tapi moga allah permudahkan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Banyaknya cabaran kak SA untuk tahun 2019. Semoga tahun 2020 ini lebih baik, diberikan kesihatan yang baik dan dipermudahkan segala urusan. Aamiin

      Delete
  4. Samalah kita,banyak entry throwback 😅. Btw, happy new year 2020 Eyda 😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan Nurul Shahira. Ni ntah bila laa mood menulis nak datang. Tulis separuh, gambar tak letak lagi, dok laa entry tu dalam draf

      Delete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Blog yang Diikuti