Laksa Tumis Seafood Iejazol

9/28/2017 09:53:00 AM


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua. Laksa pastinya ada peminatnya yang tersendiri, laksa utara antara salah satu menu yang menjadi kegemaran penggemarnya.

Bagi penduduk sekitar Kulim dan Lunas, Kedah apa kata korang singgah ke Laksa Tumis Seafood, Iejazol. Kuah laksanya ditumis ini memberi kelainan selain ditambah dengan bahan tambahan di dalam hidangannya. 

Anda boleh memilih hidangan yang ingin ditambah dalam laksa pilihan anda itu. Anda boleh memilih hidangan laksa ini ditambah sama ada dengan sambal udang, sambal sotong atau sambal seafood.

Harga Laksa Tumis di sini sekitar RM3.50 - RM6.00 bergantung pada bahan yang ditambah di dalam Laksa Tumis itu sendiri.

Laksa Tumis Seafood

Laksa Tumis Sotong

Selain laksa tumis, korang boleh juga memilih menu yang lain. Antaranya set nasi bawal goreng, set nasi keli goreng, dan set nasi ayam goreng. Ayam ni korang boleh pilih sama ada ayam biasa atau ayam kampung.

Set Nasi Bawal Goreng

Set Nasi Ayam Goreng

Set Nasi Keli Goreng

Bukan itu saja, korang juga boleh memilih makanan yang agak ringan seperti roti canai. Pelbagai jenis roti canai boleh anda pilih di sini.

Roti Canai

Berseleranya Kimie makan roti canai di sini. Ini baru menu lapik perut Kimie sebelum disusuli dengan Nasi Ayam Goreng.

Sedapnya Kimie makan

Pelbagai pilihan kita boleh pilih di sini. Kiranya tak payah nak gaduh la kalau tekak masing-masing tak sama kan. Masih boleh menjamu selera ikut tekak masing-masing.

Kedai ini dibuka dari jam 12.00 tengahari hingga ke 10.00 malam. Hari Jumaat tutup ya. Kalau nak singgah waktu malam jangan lewat sangat, takut ada menu yang dah habis terutamanya laksa tumis.




Laksa Tumis Seafood Iejazol
Lorong Tiram 5/5, 
Taman Tiram,
09600 Lunas, Kedah

Facebook : Laksa Tumis Seafood Iejazol



You Might Also Like

4 comments

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Blog yang Diikuti