Giveaway Ephyra Skin Bar Di Mialiana.com

11/24/2014 11:40:00 AM


Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua..




Ephyra Skin Bar berfungsi dengan begitu pantas bahawa hanya dalam satu malam, anda akan mula melihat, kulit lebih lembut, kedutan berkurangan, jerawat mengecut dan kulit yang lebih cerah. Hasilnya akan lebih terserlah jika penggunaan berterusan yang konsisten.

Jangan fikirkan umur anda atau keadaan kulit anda sekarang. Kerana EPHYRA SKIN BAR yang mengandungi bahan alam semulajadi yang berkualiti tinggi mampu mengubah keadaan kulit anda menjadi lebih cerah, halus selembut kulit bayi.

Anda akan benar-benar kagum, apabila anda melihat apa yang ia boleh lakukan untuk muka anda dalam setengah jam yang pertama sahaja!

Anda akan melihat bahawa kulit kusam, menggerutu dan kulit kendur di wajah anda mula muncul lebih licin, lebih segar, lebih tegang dalam masa beberapa hari. Pastinya dengan EPHYRA SKIN BAR, rahsia kecantikan semulajadi menjadi milik anda....


WAJAH CERAH BERSERI TANPA CELA, EPHYRA SKIN BAR sabun ajaib untuk kecantikan kulit dan wajah anda. Formulasi terbaik + Kesan Menakjubkan!!
  • Menggebu dan mencerahkan kulit
  • Menghaluskan kulit dan menghilangkan jeragat
  • Menghilangkan parut dan kedutan
  • Membantu menghilangkan bintik- bintik hitam
  • Melembapkan kulit dan menaikkan seri wajah
Kesan Penggunaan ( hasil berdasarkan testimoni dari 300 pengguna selama 7 hari )
  • Membuatkan kulit muka lebih cerah, lembut dan tegang
  • Menanggalkan semua kotoran, minyak dan sel kulit mati
  • Menghilangkan parut jerawat & jeragat
  • Menghilangkan ‘blackheads’ di muka
  • Menanggalkan kesan solekan dengan efektif
  • Memberi kesan kesegaran sepanjang hari
  • Badan tidak melekit walaupun ketika atau selepas berpeluh
  • Boleh menghilangkan bau badan
  • Memudarkan kehitaman di celah-celah badan dan bawah lengan ( ketiak )



EPHYRA SKIN BAR mengandungi :
  • Bearberry Alpha Arbutin A Extract paling berkesan, cepat dan selamat untuk mencerahkan kulit. Bersama-sama dengan Glutathione ia membantu menjadikan tona kulit lebih sekata dan bersih dari bintik-bintik hitam
  • Glutathione. Kaya antioksida yang melindungi protein enzim dan mencegah kerosakan kulit yang boleh menyebabkan kedutan dan parut. Glutathione boleh melambatkan proses penuaan dan memperbaiki keadaan kulit. Ia mengawal kesan-kesan bahaya radikal bebas dan mengelakkan pembentukan parut tebal.
  • Kolagen. Menyokong ketahanan fizikal dan keanjalan kulit dan menggantikan sel-sel kulit dengan lebih cepat untuk menjadikannya lebih tegang dan anjal.
Kelebihan EPHYRA SKIN BAR :
  • Ciri-ciri antioksida. Apabila sabun yang mengandungi ciri-ciri antioksida, ia benar-benar boleh memberikan kesan yang baik pada kulit anda. Ia dapat membuang racun yang dihasilkan oleh badan dan melindungi kulit anda dari kerosakan yang sedia ada dan selanjutnya.
  • Ciri-ciri anti-penuaan. Pengggunaan EPHYRA SKIN BAR secara konsisten dapat merangsang pembentukan kolagen kulit, yang akan menjaga kekenyalan, kelenturan serta kehalusan kulit (anti aging & anti wrinkle / kerut)
  • Sebagai antioksidan kuat yang melindungi kulit terhadap pengaruh negatif faktor luar seperti pencemaran, matahari, iklim, asap rokok dan sebagainya.
  • Pencerahan kulit. Tidak semua sabun dapat mencerahkan kulit anda. Ada yang tidak boleh benar-benar memberikan hasil yang anda harapkan. Tetapi dengan EPHYRA SKIN BAR, dapat dilihat kecerahan kulit yang mengagumkan tanpa pengelupasan kulit, dan selamat digunakan.
  • Glutathione bertindak menghalang pengeluaran melanin dalam kulit anda sehingga memberikan efek lutsinar dan kulit anda bercahaya semula jadi dan berseri-seri. Selain daripada itu semua, ia tidak hanya berfungsi sebagai sabun pemutih tetapi produk penjagaan kulit lengkap yang menghilangkan masalah kulit untuk semua lelaki mahupun wanita.
Soalan yang kerap ditanya :
  1. EPHYRA Skin Bar ni berkesan ke? Insyallah berkesan, kerana dah lebih 300 orang yang telah mencuba dan berikan feedback yang sangat bagus
  2. Skin bar ni boleh tahan berapa lama? Ephyra Skin Bar adalah 50g boleh tahan selama sebulan.
  3. Apa kandungan dalam Ephyra Skin Bar ni? Glutathione, Kolagen ikan, Ekstrak Carrot, Bearberry Alpha Arbutin A Extract, Banana Enzyme, Rice Bran Oil, Glycerin & Aromatherapy fragrance
  4. Berapa lama nak lihat kesannya? Bergantung pada individu, ada yang boleh rasa serta-merta kulit lebih halus dan tegang, ada yang pakai 3 hari dah nampak kulit makin cerah, dan jerawat makin kecut. Rata-ratanya akan nampak kesan ketara dalam 1 minggu.
  5. Boleh hilangkan parut jerawat? Jeragat degil? Boleh, Ephyra Skin Bar sangat berkesan dalam menghilangkan parut jerawat serta jeragat degil kerana ada kandungan Bearberry Alpha Arbutin A Extract bersama Glutathione yang paling berkesan, cepat dan selamat untuk mencerahkan kulit & memudarkan parut-parut hitam atau berlubang.
  6. Macamana nak guna? Basahkan sabun dengan air, biarkan ia berbuih sedikit dan terus sapu pada muka. Urut seketika dalam 2-3 minit. Untuk kulit bermasalah, boleh urut sedikit lama dalam 5 minit. Bilas sepenuhnya, dan sapukan pelembap anda seperti biasa ( boleh guna toner dan pelembap dari jenama lain )
  7. Setakat ini, hanya Ephyra Skin Bar saja? Ephyra ada dalam bentuk minuman kesihatan dan kecantikan (Ephyra Premium & Trial Pack). Ia lebih untuk merawat dalaman dan seterusnya memperbaiki luaran kita. Ephyra Skin Bar adalah produk kedua selepas kejayaan produk Ephyra di pasaran, melengkapi produk Ephyra kerana bukan saja dalaman kita terpelihara malah luaran juga diperbaiki dan lebih sempurna. Jika guna kedua-duanya ( minum Ephyra dan guna sabun Ephyra Skin bar) , kesan yang menakjubkan akan diperolehi.
  8. Boleh guna sekali sambil minum Ephyra drinks? Boleh. Sangat digalakkan.
  9. Boleh ke pakai toner & moisturizer jenama lain? Boleh tiada masalah. Sabun Ephyra Skin Bar membersihkan segala kotoran dan sel-sel kulit mati dan sangat ‘mild’ dan boleh digunakan bersama toner dan pelembap dari jenama lain.
  10. Kalau ada resdung, boleh pakai? Boleh.
  11. Ada kesan-kesan sampingan tak? Macam menggelupas ker? Pedih kalau kena matahari ke? Tiada kesan sampingan. Ephyra Skin Bar, dirumus dengan teknologi terkini yang berkualiti tinggi dan terbukti selamat dan tidak mengakibatkan pengelupasan kulit. Ephyra Skin Bar tidak mengandungi Hydroquinone.
  12. Boleh pakai kat badan sekali? Boleh, ia sangat lembut untuk dipakai di muka, sekaligus boleh digunakan di seluruh badan.
  13. Lelaki atau wanita, keduanya boleh pakai? Boleh, sesuai untuk kedua-duanya.
  14. Bilakah Ephyra Skin Bar akan dijual di pasaran? Insyallah Ephyra Skin Bar akan mudah didapati dari pengedar dan kedai-kedai terpilih bermula Januari 2015 nanti. Saiz untuk jualan adalah 50 gram dengan harga RM40.

Official Instagram : @ephyra2u
Hotline : 019 3999 238 / 03 41417889 ( office hours only)



Sila jawab soalan-soalan berikut :

Siapakah akan mencuba Ephyra Skin Bar? Eyda sendiri akan mencuba Ephyra Skin Bar

Umur pengguna? 33 tahun

Jantina pengguna? (Perempuan)

Jenis kulit? ( Kombinasi )
 
 Masalah kulit yang dihadapi. Jelaskan kenapa anda perlu dapatkan Ephyra Skin Bar.
Memandangkan saya mempunyai masalah tona kulit yang tidak sekata, bintik-bintik hitam, kulit kelihatan kusam dan tidak bermaya serta adakalanya berminyak di zon T.. Dengan adanya produk Ephyra Skin Bar ini, saya berharap ianya sesuai dengan kulit saya dan ianya dapat mengatasi masalah kulit yang saya alami sepenuhnya..

Pengguna Ephyra? (Tidak)


Giveaway Ephyra Skin Bar Di Mialiana.com ini dianjurkan pada 24 November hingga 3 Disember 2014 oleh blogger Mia Liana dengan kerjasama Oceanlife Marketing Sdn Bhd dalam mencari 50 orang blogger. Kepada blogger yang berminat nak join, sila klik SINI. Untuk mengetahui preview dan hadiah giveaway, sila klik SINI.


* Maaf Eyda tiada Twitter dan Instagram



You Might Also Like

47 comments

  1. Replies
    1. thanks shad.. jom join sekali.. manalah tau rezeki shad..

      Delete
    2. Hehe, amin, nanti shad nak join gak la.. :D

      Delete
    3. Amin mudah2an.. ramai yang dah join tu..

      Delete
    4. hehe, dah join punn...
      Shad blogwalking dari giveaway yang sama, all the best.
      http://akuvsdiashadhira.blogspot.com/2014/11/giveaway-ephyra-bar-skin-di-mialianacom.html

      Delete
  2. Geram pulak tengok.
    Sebab kulit tengah naik jerawat ni.
    Rasa nak grab cepat2

    ReplyDelete
    Replies
    1. bulan Januari 2015 baru nak jual dipasaran.. betul bila kulit berjerawat memang geram sesangat.. try laa join GA nih, manalah tau rezeki shikin..

      Delete
  3. gud luck Eyda, semoga ada rezeki terpilih =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks mama.. amin, mudah2an ada rezeki.. jom laa mama join sama..

      Delete
  4. selamat bersegmen & good luck yer...^_^

    ReplyDelete
  5. thanks aqidah sudi singgah sini.. good luck ya..

    ReplyDelete
  6. Pengumuman. Ada tambahan soalan. Sila tambah soalan ini di dalam entri penyertaan. Maaf atas kesulitan. Terima kasih.

    Masalah kulit yang dihadapi. Jelaskan kenapa anda perlu dapatkan Ephyra Skin Bar.

    ReplyDelete
  7. mmbls kunjungn dr segmn yg sama.slm kenal..",)

    ReplyDelete
  8. Singgah balas kunjungan.gud luck too =)

    http://izahafizah.blogspot.com/2014/11/giveaway-ephyra-skin-bar-di-mialianacom.html

    ReplyDelete
  9. singgah sini :)
    http://blogcikbelbel.blogspot.com/2014/11/giveaway-ephyra-skin-bar-di-mialianacom.html

    ReplyDelete
  10. Membalas kunjungan..good luck ye..

    ReplyDelete
  11. pas ni boleh cuba la pulak produk ni :D

    apa pun goolduck for u ya.. ;)

    ReplyDelete
  12. All da best..

    Wajib try bila dah ada di pasaran nanti :D

    ReplyDelete
  13. Gud luck kak eyda... smoga terpilih

    ReplyDelete
  14. mama singgah dari segmen yang sama, semoga berjaya!! jom singgah blog mama...

    http://www.mamaniza.com/2014/11/giveaway-ephyra-skin-bar-di-mialianacom.html

    ReplyDelete
  15. Assalamulaikum...Cik Ash datang dari GA yang sama... good luck
    http://cikash.blogspot.com/2014/11/giveaway-ephyra-skin-bar-di-mialianacom.html

    ReplyDelete
  16. cik Belbel singgah :) Good luck semua !!
    http://blogcikbelbel.blogspot.com/2014/11/giveaway-ephyra-skin-bar-di-mialianacom.html

    ReplyDelete
  17. Salam singgah & gudluck dr MamaBiha!

    ReplyDelete
  18. SA membalas kunjungan dari segmen yang sama...good luck

    http://izzeyda.blogspot.com/2014/11/giveaway-ephyra-skin-bar-di-mialianacom.html

    ReplyDelete
  19. Selamat bersegmen and goodluck.
    atrix96.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. pakat ramai2 cuba produk nie..
    shark singgah dari segmen yg sama
    gud luck :)

    ReplyDelete
  21. Good luck!

    Jemput join segmen Bloglist Sulung Annur
    Berpeluang menang FAcebook Page dengan like 2000.
    Nama boleh pilih sendiri
    Klik -> Segmen Bloglist Sulung Annur

    ReplyDelete
  22. membalas kunjungan dari segmen sama . good luck :)

    http://www.blogparihh.com/

    ReplyDelete
  23. salam singgah dari segmen mialiana
    http://www.kisahsidairy.com/2014/11/giveaway-ephyra-skin-bar-di-mialianacom.html
    all the best!!

    ReplyDelete
  24. SAlam..

    Terima kasih singgah..
    Good Luck!!!

    ReplyDelete
  25. Good luck, Azwar datang terjah dari segmen yang sama.. :)

    http://miss-azwarsyuhada.blogspot.com/2014/11/giveaway-ephyra-skin-bar-di-mialianacom.html

    ReplyDelete
  26. salam..singgah sini blk..dari segmen yg sama..good luck! :)

    http://norofficial.blogspot.com/2014/11/giveaway-ephyra-skin-bar-di-mialianacom_60.html?m=1

    ReplyDelete
  27. singgah sini dr segmen yg sama ^__^
    http://murnimohdyusof.blogspot.com/2014/12/giveaway-ephyra-skin-bar-di-mialianacom.html

    ReplyDelete
  28. dr segmen yg sama
    http://hanimsain-delimasari.blogspot.com/2014/12/giveaway-ephyra-skin-bar-di-mialianacom.html

    ReplyDelete
  29. singgah sini dari segmen sama :)

    http://www.blogparihh.com/2014/11/giveaway-ephyra-skin-bar-di-mialianacom.html

    Jangan lupa jugak join bloglist parihh :)

    http://www.blogparihh.com/2014/12/jom-join-bloglist-parihh.html

    ReplyDelete
  30. Jom baca Post Terbaru


    Teknik Melabur ASB Berkesan
    (http://www.blogahbar.tk/2014/12/teknik-melabur-asb-pelajar-universiti.html)

    Cara - Cara Meletakkan Widget Alexa Di Blog
    ( http://www.blogahbar.tk/2014/12/news-how-to-add-alexa-widget-at-blog.html )


    How To Add An Alexa Widget At Blog and Website 2014
    ( http://www.lenovomurah.tk/2014/12/how-to-add-alexa-widget-at-blog-and.html )

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Blog yang Diikuti