Dana Bantuan Pembedahan Jantung Berlubang Nurin

8/18/2017 01:52:00 PM


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua. Di hari yang mulia ini Eyda ingin meminta sedikit bantuan dari semua pembaca buat anak sepupu Eyda. Segala bantuan, dari segi kewangan, doa dan perkongsian maklumat ini amatlah dihargai.

Di sini Eyda sertakan serba sedikit maklumat mengenai anak kecil ini.


Anak kecil di atas ialah Nurin Aura Latisha yang kini berusia 3 tahun. Dia disahkan mengidap jantung berlubang sejak dilahirkan
Sebelum ini doktor menyatakan akan melakukan pembedahan bila beratnya mencecah 10 kg. Memandangkan hasil pemeriksaan terakhir baru-baru ini, doktor menyarankan pembedahan perlu dilakukan dengan segera kerana keadaan jantungnya terlalu lemah. Selain itu, jantung dia sekarang sudah mula bengkak. 
Doktor juga  mengesyorkan pembedahan dilakukan secepat mungkin iaitu pada bulan OKTOBER 2017 ini. Untuk makluman semua, anak kecil ini merupakan anak sepupu saya iaitu anak sulung Yaya Nur Hidayah Binti Sirojuddin. 
Eyda dengan rasa rendah diri ingin memohon jasa baik semua pembaca di sini untuk menghulurkan serba sedikit bantuan ke atas kos perbelanjaan pembedahan Nurin yang memerlukan lebih kurang RM70,000. 
Semoga Allah permudahkan segala urusan dan murahkan rezeki semua yang turut sama membantu. Aamiin

#mohonshare
#danapembedahanjantungberlubang
update 15 September 2017 : Pembedahan jantung berlubang Nurin akan dijalankan hari ini. Mohon didoakan agar segalanya berjalan lancar dan dipermudahkan.




You Might Also Like

6 comments

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Blog yang Diikuti