Susu Kurma Farm Fresh Kini Di Tesco

7/28/2017 04:53:00 PM


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua. Alhamdulillah, setelah sekian lama Susu Kurma Farm Fresh hanya boleh didapati melalui Homedealer Farm Fresh, kini kita boleh mendapatkannya di Tesco.

Susu Kurma Farm Fresh

Tadi masa jalan kat Tesco Bertam, Pulau Pinang ni, Eyda ada laa jalan kawasan chiller tu. Ternampak kotak Susu Kurma Farm Fresh dok kat troli Tesco. Laju jer kaki melangkah ke chiller Tesco tu. 

Yeay, Eyda nampak Susu Kurma Farm Fresh dok susun elok ja dalam chiller. Harga untuk sebotol Susu Kurma Farm Fresh 700g hanya RM7.90 sahaja.

Tapi Eyda tak pasti dah ada di Tesco tempat lain ke belum? Tapi rasanya Susu Kurma Farm Fresh ni telah berada di semua cawangan Tesco. Perkara ini juga disahkan oleh beberapa rakan Eyda.

Sekarang lebih mudah nak dapatkan Susu Kurma Farm Fresh berbanding dulu yang adakalanya terpaksa menempah lebih awal.

Kini bila terasa nak minum Susu Kurma Farm Fresh ni, boleh saja terjah Tesco berhampiran pejabat Eyda bekerja ni.




You Might Also Like

7 comments

  1. yes,! dah senang nak dpt dkt mlaysia,feveret susu kurma sejak belajar dkt mesir

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya, makin mudah untuk mendapatkannya.

      Delete
  2. Saya minu susu. tapi jenama tak tentu. kadang2 goodday. kadang2 dutch lady. kadang2 nestle.
    susu segar dah lama tak minum, sebab dah tak ada pembekal

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya pun sama, kalau minum tak ikut sangat jenama.. asalkan susu tu sedap dan harganya berpatutan..

      Delete
  3. Replies
    1. boleh laa Uyul borong di Tesco berhampiran

      Delete
  4. kat tesco kulim pun dah ada.. sempat beli 2 botol sedap macam minum air cendol hahahhah kena cari cendol la baru sedap ni

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Blog yang Diikuti