World Sandwich Day | Subway Buy 1 Free 1

11/01/2019 08:47:00 PM


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua. Alhamdulillah kita masih lagi bernafas hari ini. Hanya tinggal 2 bulan saja lagi untuk kita berada di tahun 2019.

Diharapkan semuanya berada dalam keadaan sihat ya. Yelah di kala hujan hampir setiap hari ini, mungkin ada yang kurang sihat kerananya.

Semalam 31 Oktober 2019 merupakan Hari Sandwich Sedunia. Jadinya Subway menawarkan setiap pembelian 6" Sub bersama air minuman akan mendapat 1 Sub 6" secara percuma. Jimat kan.


Eyda pun apa lagi, suarakan nak makan Subway kat Kimie. Yelah dah lama sangat tak makan di Subway, apa lagi semalam rebutlah peluang ini. Dapat juga Eyda berkongsi Sub ini bersama Kimie.


Eyda memilih roti Parmesan Oregano dan intinya Chicken Slice. Manakala Kimie ambil roti Italian memandangkan roti Hearty Italian tak ada dan intinya BBQ Chicken Strips dan keju lebih.



Tambahan Kimie memilih 3 biji biskut antaranya Chocolate Chips dan Double Chocolate Chips. Itupun jumlah keseluruhan hanya RM20.10. Banyak jimat dah tu.

Dulu pernah ada tawaran seperti ini di Subway setiap hari Rabu. Sekarang ini tawaran ini masih ada di beberapa cawangan Subway saja.

Menu Subway ni sesuai untuk yang berdiet sebab kita boleh memilih sendiri roti, inti, sayuran dan juga sos yang sesuai dengan diet kita.



You Might Also Like

2 comments

  1. suka Subway.. dulu sanggop dari Nibong Tebal p otocity semata Subway.
    now da adekat parit buntar walllah !! tingin je pecut kete sampai da..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jauhnya siti p cari dulu. Ermm kelmarin baru p kat parit buntar tu

      Delete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Blog yang Diikuti