Mengenai Denaihati

9/10/2019 05:24:00 PM


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua. Siapa tak kenal dengan Denaihati? Rasanya ramai yang mengenali facebook page Denaihati terutamanya facebook page Denaihati Network yang kita selalu lihat di facebook.



Ramai yang menjadi pengikutnya dan kerap berkongsi artikel atau apa saja penulisan Denaihati Network yang bagus untuk bacaan diri sendiri dan juga perkongsian untuk semua.

Memang agak bagus penulisan dan juga kata-kata hikmat yang dikongsikan di facebook, instagram dan juga tweeter. Eyda pun antara pengikut mereka.


Mengenai Denaihati

Tapi tahukah korang pemilik facebook page Denaihati Network dan blog Denaihati ini ialah tuan haji Amir Hassan. Beliau telah pun mula menulis blog Denaihati ini pada 13 Julai 2008 yang lalu. Wah sama tarikh lahir anak Eyda yang kedua cuma tahunnya saja tak sama rupanya. Anak Eyda lahir pada 13 Julai 2007.



Penulis blog Denaihati ini pada mulanya menjadikan landasan blog ini untuk mencurahkan rasa hati dengan meneruskan hobi menulis daripada bangku sekolah. Bermula dengan entri "Politik yang bingung" ianya berterusan sehingga beribu-ribu entri dengan pelbagai kategori.

Bukan itu saja, pemilik blog Denaihati ini juga suka mengembara ke negara luar. Korang boleh baca entri berkaitan di travelog Denaihati atau korang nak tengok gambar kembara tersebut di facebook dengan menaip tanda palang #kembaraDH.

Banyak gambar kembara Denaihati ke negara luar seperti  Indonesia, Singapura, Brunei, Thailand, Kemboja, Hong Kong, Macau, China, Arab Saudi, Qatar, Perancis, Jepun, Turki, Australia dan banyak lagi.

Suka Eyda melihat gambar kembara Denaihati ke negara luar. Banyak jugak tempat yang menarik  yang dikongsikan sepanjang kembara tersebut.

Selain itu, hobi menulis ini telah pun menjadikan blog Denaihati antara top 10 blog Malaysia mengikut Alexa Ranking dengan jumlah trafik yang tinggi.Wah hebatkan.

Bukan itu saja, Denaihati juga telah menerajui kedai online pada tahun 2017 dengan dikenali sebagai Denaisell.com .Banyak produk yang menarik boleh kita perolehi melalui kedai online Denaisell ini. Kedai ini juga membantu usahawan online untuk memasarkan produk mereka dengan kadar yuran penyertaan yang minima.



You Might Also Like

2 comments

  1. Suka jugak baca blog denaihati sebab banyak pengkongsian menarik yg boleh dijadikan contoh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan Ekin. Banyak perkongsian yang baik kita boleh jadikan contoh

      Delete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Blog yang Diikuti