Jom Bercuti ke SEEngapore dengan Traveloka Promo Code

9/03/2018 09:55:00 AM


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua. Sekejap saja masa berlalu, kini kita telah pun memasuki bulan September.


Tahukah anda bahawa bulan ini merupakan bulan yang mempunyai paling banyak cuti umum di Malaysia. Semua cuti umum di bulan September ini bersambung pula dengan cuti di hujung minggu.


Jadinya, anda boleh mengambil peluang memanfaatkan cuti ini tanpa mengambil cuti tahunan untuk merehatkan diri sendiri atau meluangkan masa bersama keluarga.


Anda masih tercari-cari destinasi menarik untuk bercuti untuk merehatkan minda sendirian, meluangkan masa bersama rakan atau keluarga?


Anda pernah merancang destinasi perjalanan percutian anda di luar negara terutamanya di sekitar Asia Tenggara? Tapi anda mahu destinasi pilihan anda itu tidak memerlukan kos yang tinggi dan berbaloi untuk anda kunjungi.


Apa kata percutian atau perjalanan kali ini anda memilih Singapura sebagai destinasi percutian atau perjalanan anda. Kenapa anda perlu memilih Singapura?

Tahukah anda banyak lokasi yang menarik untuk anda kunjungi ketika berada di Singapura, antaranya :-


Singapura (sumber Iluminasi.com)

Universal Studio Singapore (sumber traveloka.com)

Gardens By The Bay (sumber www.orami.co.id)


Esplanade (sumber www.orami.co.id)

Selain itu, pada bulan September ini, pihak Traveloka telah mengadakan promosi penerbangan dan juga penginapan di hotel dengan jumlah penjimatan yang menarik dan berbaloi untuk anda nikmati. 




Nampaknya promosi daripada Traveloka kali ini memang berbaloi kerana ia menawarkan tawaran daripada tiket penerbangan pergi dan balik hingga ke bilik hotel buat anda di Singapura.


Untuk pengetahuan anda, Traveloka merupakan aplikasi yang pakar dalam membantu memudahkan anda merancang perjalanan atau percutian yang sempurna bermula daripada tempahan penerbangan hingga ke tempahan bilik hotel anda.  


Traveloka juga adalah merupakan "one-stop travel app" yang menawarkan kemudahan perjalanan atau percutian buat anda ke semua destinasi termasuklah Singapura.


Jadi, anda tidak perlu lagi untuk bersusah payah menggunakan pelbagai perkhidmatan untuk menempah penerbangan dan bilik hotel anda. Hanya dengan beberapa klik anda telah berjaya menempah perjalanan dan percutian terbaik anda.


Melalui aplikasi Traveloka juga anda tidak perlu risau adanya caj tersembunyi atau tambahan dikenakan ke atas anda. Ini kerana harga yang dipaparkan merupakan harga sebenar yang harus anda bayar termasuk semua cukai yang berkenaan, fi dan surcaj.


Anda tidak tahu untuk memilih hotel yang sesuai buat anda? Di laman web Traveloka anda boleh mendapatkan lebih 2 juta ulasan sebenar daripada tetamu hotel yang pernah menginap di hotel yang ditawarkan oleh Traveloka.


Selain itu, pihak Traveloka ada menawarkan StayGuarantee, dengan StayGuarantee setiap tempahan hotel yang dibuat dijamin sepenuhnya. Jika berlaku lebihan tempahan, pihak Traveloka akan mencadangkan hotel lain yang setaraf, tanpa kos tambahan atau bayaran anda akan dikembalikan.


Bukan itu saja, Traveloka memudahkan anda dalam membuat bayaran. Anda boleh memilih untuk membayar melalui Kad Kredit, Kad Debit, Perbankan Internet, atau di 7-Eleven. Jadinya anda ada pelbagai pilihan untuk membayar tempahan anda tanpa fi transaksi dikenakan.


Anda tidak perlu risau untuk mencetak resit percutian anda, ini kerana melalui aplikasi Traveloka anda hanya perlu menunjukkan tempahan anda itu melalui aplikasi Traveloka.


Bila anda memilih destinasi perjalanan atau percutian anda di Singapura. Anda boleh
menggunakan promosi SEEngapore - For a Roaring Good Time! daripada Traveloka.


Melalui aplikasi Traveloka ini, anda boleh menggunakan Seengapore Traveloka Promo Code ini dan anda akan menikmati tawaran diskaun hebat dari Traveloka.


Diskaun hebat yang ditawarkan oleh pihak Traveloka ini iaitu RM50 flat rate diskaun untuk penerbangan pergi dan balik dari mana-mana lapangan terbang di Malaysia terus ke Singapura dengan menggunakan Traveloka.


Diskaun penerbangan pergi dan balik ini anda boleh gunakan untuk mana-mana syarikat penerbangan yang menawarkan perkhidmatan penerbangan ke Singapura.


Anda boleh mula menempah perjalanan atau percutian anda dengan menggunakan laman web Traveloka, laman web mudah alih atau aplikasi mudah alih Traveloka dengan menggunakan kopun GOSG.


Traveloka juga menawarkan potongan tempahan hotel sehingga 20% di Singapura tanpa memerlukan kopun.


Apa yang anda nantikan? Jom tempah percutian anda dengan aplikasi laman web Traveloka untuk perjalanan atau percutian anda ke SEEngapore.


Syarat dan cara untuk anda membuat tempahan mengunakan promosi SEEngapore
 

1. Promosi RM50 hanya sah untuk penerbangan pergi-balik dari mana-mana lapangan terbang di  Malaysia ke Singapura dalam satu booking ID.
2. Sah untuk semua syarikat penerbangan dan tempoh perjalanan.
3. Pilih penerbangan anda dan gunakan kupon kod "GOSG" sewaktu pembayaran.
3. Kopun penerbangan hanya sah untuk satu kali penggunaan sepanjang tempoh promosi.
4. Promosi ini hanya boleh digunakan secara tunggal tanpa digunakan bersama promosi diskaun yang lain.
5.Pilih hotel yang mempunyai diskaun 20% dari harga asal daripada senarai hotel yang terlibat.
6. Tempoh tempahan mulai 1 September hingga 30 September (Subject to change).
7. Tempoh perjalanan ialah bila-bila masa.


Anda boleh buat tempahan anda melalui laman web Traveloka, laman mudah alih dan Traveloka App versi minimum 2.15.0 (Android / iOS) Ada juga boleh menggunakan telefon pintar atau pun komputer.




You Might Also Like

6 comments

  1. jom...Singapore mmg dlm wishlist kami

    ReplyDelete
    Replies
    1. jom2 Zai, itulah banyak tempat menarik ada kat Singapura tu.

      Delete
  2. Singapore.. .. Bestnya. . .
    Hari tu p Johor, tgk dri seberang laut ja Singapore tu. .

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan best negaranya. sama laa pernah pergi program opis kat Johor Bahru, dari bilik hotel dah nampak Singapore, line phone pun suka detect line sana jugak..

      Delete
  3. aida tgh cari time sesuai berjalan spore ni.
    balik hari jer kot, eyda.
    stay JB in shaa Allah.

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Blog yang Diikuti