Pemenang Contest Abang Brian

3/15/2017 04:48:00 PM


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua. Semoga semua sahabat Eyda berada dalam keadaan yang baik dan sihat hendakNya. Lama tak menulis, jadi kekok pula ya.. 

Baru-baru ini Eyda ada join Contest Abang Brian melalui instagram Abang Brian. Itu pun Eyda sesaja join selepas Eyda tengok Cikpinz join dan repost. Tanpa menaruh sebarang perasaan akan menang, Eyda ikut semua syarat yang diperlukan dan jawab soalan yang diberikan.

Ni laa penyertaan Eyda kat Instagram

Penyertaan suka suki Eyda yang telah terpilih sebagai salah seorang pemenang Contest Abang Brian. Tengok laa Eyda join hari Rabu minggu lepas.

Direct Messages dari Abang Brian
Bila Eyda buka Instagram hari Jumaat, nampak ada direct message. Bila buka, Eyda nampak Abang Brian minta detail diri Eyda untuk pengeposan hadiah contest. Macam tak percaya bila tengok mesej tu, baca dua tiga kali juga laa..

Pengumuman Pemenang Contest Abang Brian

Punya tak puas hati, Eyda tengok kat Instagram Abang Brian pula. Alhamdulillah rezeki di hari Jumaat. Dah lama tak menang sebarang giveaway, segmen atau contest. Kiranya rezeki Eyda  join contest pertama di tahun 2017.

Hadiah yang selamat diterima

Inilah hadiah Contest Abang Brian yang Eyda terima. Memang best hadiah nih. Terima kasih Abang Brian kerana memilih saya sebagai salah seorang pemenang contest.


You Might Also Like

17 comments

  1. tahniah kak eyda... rezeki ditahun 2017 kan

    ReplyDelete
  2. Wahhhh! Tahniah Eyda! Bestnya hadiah2 tu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih Farrah.. alhamdulillah rezeki.. tu laa tak sangka nak dapat..

      Delete
  3. Tahniah Eyda. Rezeki sungguh ni :)

    Btw, gambar Eyda in full resolution ke? Siqah view guna phone, gambar Eyda tak nampak full, termasuk dengan caption gambar..

    ReplyDelete
  4. ni y ayu komen kt ig tu kan...
    heheh tahniah kak eyda
    rezeki tu..
    ape lg praktikan la resepi tuh

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Blog yang Diikuti