TeRiMa KaSiH My BeauTy HeRbS & MiaLiaNa

6/09/2015 04:57:00 PM


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Hahaha baru nak cerita hadiah bulan lepas yang tak abis lagi.. Hadiah nih sebenarnya sampai lebih kurang dengan hadiah kak Jari Manis.. Kalau tak ingat boleh klik kat SINI..

Dah berapa minggu terima hadiah baru nak update ya.. Tak apalah, asalkan berupdate jugak.. Dah orang memberi hadiah, apa salahnya mengadakan entry penghargaan buat mereka kan..

Inilah hadiah yang Eyda menang hasil daripada menyertai GA yang dianjurkan oleh Mialiana dengan kerjasama daripada pihak My Beauty Herbs..



Hadiah yang diterima

http://www.mialiana.com/2015/05/pengumuman-pemenang-giveaway-whitening.html
Keputusan GA


Alhamdulillah ada jugak nama Eyda dalam senarai 10 pemenang GA yang diumumkan Mialiana..Terima kasih juga kepada semua sahabat dan kenalan yang sudi mengklik LIKE pada review testimoni Eyda mengenai produk nih.. Dapat jugak Eyda menjadi salah seorang pemenang GA nih..

Alhamdulillah jugak, dapat menstokkan pencuci muka.. Hahaha tak payah pikir untuk sebulan atau lebih nak beli pencuci muka.. Jimat belanja..

Yang ingin mendapatkan produk nih boleh laa layari laman web MY BEAUTY HERBS untuk mendapatkan maklumat lanjut dan pembelian produknya..





You Might Also Like

9 comments

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Blog yang Diikuti