HaDiaH GA DaN SeGMeN JaNuaRi 2015 #1

2/16/2015 03:42:00 PM


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Sekejap jer masa berlalu, dah hari isnin.. Hari nih nak up pasal hadiah GA.. Banyak hadiah GA yang Eyda belum sempat up kan kat sini.. Eyda upkan sikit-sikit yer..

Hadiah pertama datangnya daripada Mamaniza.. Seorang yang ceria dan mudah berkawan dengannya.. Dia juga akan blogwalking ke blog picisan yang sudi berkunjung ke blognya..

Dia juga sering support GA atau segmen yang dibuat oleh blogger yang lain.. Memang merendah diri orangnya.. Apapun jangan jadi stalker ya, baru-baru nih Mamaniza dah warning kepada stalker..


Tengok tuh, blog Eyda ada dalam My Ohsem Bloglist Mamaniza.. Bloglist nih akan berada di dalam blog Mamaniza selama 3 bulan yer.. Jom kita berkenal-kenalan dengan blogger yang kita belum pernah kenal selama nih..



Hadiah GA yang kedua pula datangnya daripada Diana Rashid.. GA nih Diana Rshid anjurkan bersama sponsor-sponsor yang lain.. Eyda bertuah berjaya mendapat hadiah dari salah seorang sponsornya.. Dapat topup gitu..

Pelbagai info mengenai kekeluargaan, artis, resepi dan sebagainya boleh kita dapati dari blog Diana Rashid nih.. Jom berkunjung ke blognya untuk mengenalinya dengan lebih rapat..



Inilah hadiahnya berupa topup RM10 daripada Cetusan Minda.. Jom kita melawat ke blog Cetusan Minda nih kerana banyak info yang berguna ada di sana..


Hadiah ketiga plak datangnya daripada Ema Hassan.. Hadiah topup gitu.. Banyaknya hadiah topup Eyda bulan lepas.. Tak payah nak beli topup dah, guna jer yang dapat hadiah nih.. Hehehe.. 

Okey, Ema Hassan nih dah lama mempunyai blog.. Cuma baru aktif berblog sejak bulan Disember 2014 yang lepas.. Kepada yang belum dan ingin berkenalan dengannya, klik jer link yang Eyda sertakan tuh ya..

Hadiah yang dah selamat digunakan.. Hehehe.. Eyda memang tak sangka tau menang tempat pertama dengan hadiah topup RM30..




Terima kasih kepada yang menganjurkan GA dan segmen.. Tidak lupa juga kepada sponsor yang sudi sponsor hadiah..



You Might Also Like

11 comments

  1. wah...rezeki eyda la dapat hadiah topup..bukan satu..banyak pula tu..memang jimat la duit beli topup kan..

    ReplyDelete
  2. murah rezeki awal tahun kan..hehehe..keep it up!

    ReplyDelete
  3. Congrats, Eyda. Murah rezeki bulan Januari :)

    ReplyDelete
  4. Tahniah eyda.. ekin 2 kali dapat top up menang GA jimat x yah top up hihihi... kredit byk tak guna.

    ReplyDelete
  5. Bertuah, k.Eyda.
    Saya kat sini tumpang gembira..:)

    ReplyDelete
  6. wahh...byk nye dapat..itulah insan bertuah...mmg luck tul tu..tahniah Eyda

    ReplyDelete
  7. Tahniah kak eyda. Bestnya dpt topup. Save sikit bajet hehe

    ReplyDelete
  8. Tahniah kak.. rezeki di awal tahun..

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Blog yang Diikuti