ToP KoMeNTaR Ke-3 JuLai 2014

8/08/2014 01:15:00 PM


Assalamualaikum semua.. Selamat tengahari.. Tadi sebelum nak balik, member bagitau ada surat kat kaunter opis.. Okey memang tak terjangka plak dari sesapa..

Selepas tengok sampul surat dan cop dari mana, memang dah boleh teka dari mana datangnya surat tersebut..

Terima kasih Yumida hadiah pemberian dari Yumida untuk Top Komentar ke-3 telah selamat akak terima.. Ini hadiah ketiga yang akak terima dari Yumida.. Terima kasih berbanyak ya.. Moga Yumida dimurahkan lagi rezeki.. Amin..


Hadiah dari Yumida untuk Top Komentar ke-3


Banyak dapat gift dari Yumida.. Dari Yumida juga akak belajar untuk join segmen dan GA yang dianjurkan oleh blogger lain.. Sedikit sebanyak dah boleh tambah kenalan dan berkongsi ilmu dengan blogger yang lain..

Ini rezeki kedua di bulan Ogos.. Semoga semua ini menjadi titik permulaan rezeki saya di dalam berblog dan dapat memperbaiki lagi dalam penyampaian saya dalam berblog..

Doakan saya semoga boleh anjurkan sendiri segmen atau GA.. Bila dah join banyak segmen dan GA dalam sebulan dua ini, timbul plak rasa nak anjur sendiri segmen atau GA nih.. Apapun saya nak ramaikan follower dulu baru best kan nak anjur segmen atau GA..

Okeylah celoteh di tengahari Jumaat dari blogger amatur macam saya.. Thanks kerana sudi jadi kawan saya.. Moga perhubungan kita di alam maya dan / atau di luar akan berkekalan.. Amin..






You Might Also Like

9 comments

  1. wahh...menarik..cikgu, boleh ajar saya pulak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh2 nnti sue pm..blh story panjang lebar..hehehe..

      Delete
  2. hihi...tahniah kak
    akak mmg sporting mengomen di blog..tengkiu kak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Yumida..in shaa Allah akak akan selalu jengah blog Yumida dan kengkawan blog yang lain bila berkesempatan.. u r welcome, Yumida pun sporting juga..

      Delete
  3. Replies
    1. Thanks kakyon..memang tak sangka sebab persaingan sengit..

      Delete
  4. Replies
    1. Thanks..rasa best dan seronok kan syu bila dapat macam nih..

      Delete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Blog yang Diikuti