RoBoCoP @ SuNSHiNe BeRTaM

2/20/2014 11:26:00 AM

Assalamualaikum semua.. Hahaha selamat membaca entry yang banyak muncul yer.. Yelah paham2 jelah bila diri agak busy dengan macam-macam aktiviti ngan hal yang membuatkan blog tak dapat nak update.. Ari nih nak berkongsi citer yang hampir 2 minggu tersimpan dalam memori kitaorang nih..

Di awal bulan lepas, ada lerr bawak anak2 tengok wayang citer Robocop.. Okey dah terhutang dengan anak2, jadi bawak jelah bebudak tuh berhibur sekali sekala yer.. 

Sebenarnya panggung wayang nih pun baru saja dibuka.. Masa search masa tayangan filem nih, tetiba tengok ada kat sini.. Apa lagi terjah sini jelah, malas nak redah tempat yang agak sesak dengan manusia.. Hehehe..

Apapun meh kita baca sinopsis filem nih dulu..

Robocop



Di sebuah bandar yang dipenuhi jenayah, Alex Murphy, seorang polis yang cedera parah kembali ke pasukan polis sebagai satu cyborg berkuasa bernama Robocop. Robocop mempunyai banyak memori terpendam yang menghantuinya. Robocop dikawal oleh kehendak korporat dan dia harus berdepan dengan konflik peribadinya tentang transformasi dari manusia kepada hybrid mesin. Semua ini harus diselesaikan sebelum dia memburu kuasa jahat.

Klasifikasi: P13
Genre: Aksi / Fiksyen Sains
Tarikh Tayangan: 30 Januari 2014
Bahasa: English
Pengedar: SONY PICTURES RELEASING INTERNATIONAL
Pengarah: José Padilha
Pelakon: Joel Kinnaman, Gary Oldman, Samuel L. Jackson, Hugh Laurie, Abbie Cornish



Meh layan kerenah bebudak sebelum tengok citer Robocop..








Okey, hutang dengan anak2 dah tertunai.. Cuma masa nak tengok filem nih tetiba tengok ada filem baru Lego la plak.. Memandangkan baru jer tengok filem nih, malas dah nak layan.. Dasar pemalas nak dok dalam panggung wayang yang sejuk.. Hahaha..





You Might Also Like

2 comments

  1. Bawak anak2 layan movie camni best jugak sekali sekala kan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2 laa MJ, anak2 dh besar srnk jgk melayan diaorang tgk movie.. Slalunya layan jelah movie apa yang diaorang nak tgk.. Hehehe..

      Delete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Blog yang Diikuti