HaPpY BeLaTeD BiRtHDaY KiMie

8/27/2013 04:13:00 PM

Assalamualaikum semua.. Nak update citer pasal bebudak kecik tuh, si Kimie ler.. Setelah meminta kek untuk birthday dia, maka ari jumaat lepas dah penuhi permintaan dia.. Mana taknya birthday dia kena masa awal puasa yang lepas, posa2 bukan nak makan kek sangat.. Masa tuh beli jugak kek kecik jer untuk dia makan.. Sekadar memenuhi permintaan..

Memula plan nak beli lepas raya yang lepas, tapi tak jadi.. Pas tuh ingat nak bawak masa jamuan birthday untuk kelas dia, cikgu buat masa kena ganti sekolah ari sabtu lepas.. Memandangkan cikgu cakap kek dah ada sampai 3 biji, makanya buat untuk kami jelah.. Ari Jumaat lepas sekolah, trus pegi kedai kek dah mintak nak kek sangat..

Ingat nak kongsi buat dengan anniversary kebetulan ari sabtu baru nih (24 Ogos 2013), tapi hubby tak confirm boleh balik ke tak..Maka nya tiada lah kek untuk kami.. Just untuk Kimie jer.. Hubby kata tak kisah la, buat je untuk si kecik tuh.. Apapun adiah untuk hubby tetap disediakan.. Oppss sori terlupa nak snap gambar adiah.. Hehehe..

Meh layan gambar kek yang dibeli dan detik2 sebelum lilin ditiup dan dipotong.. Hahaha.. Macam pemberita plak bunyinya.. Ok la layan jelah gambar2 ciput yang ada..


V
 
V
 
V



 
Memandangkan kek bola kampung dah tak dak.. Inilah kek pilihan Kimie.. Layan jelah kehendak bebudak, bukan selalu pun kan.. 
 

 
Lagi...
 

 
Dan lagi.. Banyak sungguh snap gambar kek kan..
 
 
 
Ok la ni plak kek yang sedia untuk ditiup lilin ngan dipotong oleh Kimie.. Hahaha.. Macam nak tulis resepi plak gaya ayat nih.. Hentam sajalah..
 

 
Kek yang telah kena potong oleh kami berdua.. Layan jelah.. Sori acara makan kek tak ter'snap' plak.. Masing2 layan keenakan kek yang sedia untuk dinikmati.. Hehehe..
 
 
 
Ok la entry yang akan datang nak citer pasal puding marble ngan adiah yang cikgu bagi kat Kimie.. Nak chowww dulu.. Jumpa lagi di entry akan datang.. 
 
 
 
 
 
 
 
 

You Might Also Like

1 comments

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Blog yang Diikuti